Osuuspankin puolella on esiintynyt ongelmia, mistä syystä pankki ei ole lähettänyt kaikkia Porvoon Energian e-laskuja eteenpäin asiakkaille ajoissa. Pankki on alkanut lähettää puuttuneita laskuja asiakkaille perjantaista 10.10. alkaen.
Joidenkin myöhässä saapuneiden laskujen kohdalla eräpäivä on jo perjantaina 17.10.
Tarvittaessa eräpäivän voi siirtää veloituksetta ennen alkuperäistä eräpäivää enintään 14 vuorokautta eteenpäin. Eräpäivän siirron voi helpoiten tehdä MyRopo -palvelussa. Ropon palvelunumero on 09 2315 0468.
Jos eräpäivän siirtää Ropon kautta, se pitää myös vaihtaa erikseen verkkopankissa, koska emme lähetä uutta e-laskua uudella eräpäivällä.
Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutunutta haittaa.