Päivitetty: 03.3.2023, 10:34
Eräpäivää voit siirtää veloituksetta ennen alkuperäistä eräpäivää. Muistutus- ja perintävaiheessa olevan laskun osalta maksuajan pidennyksestä aiheutuva kulu on enintään 5 € (yritykset 10 €), mikäli maksuaikaa pidennetään vähintään 14 vuorokautta. Eräpäivän siirron voi helpoiten tehdä Ropo Online -palvelussa. Ropon palvelunumero on 09 2315 0468. Kaikki laskun maksamiseen liittyvät tiedustelut Ropo Capital puh. 09 2315 0468, porvoonenergia@ropocapital.fi… Read more »
Päivitetty: 14.1.2023, 15:54
Tilanne 14.1.2023 noin klo 15.45 Kaukolämpövuoto on nyt korjattu ja lämmönjakelu toimii taas normaalisti. Pahoittelemme asiakkaillemme katkoksista aiheutunutta haittaa. Tilanne 14.1.2023 aamulla Korjaamme kaukolämpöputken vuotoa Werner Södeströmin kadulla. Alue on ilman lämmintä vettä, kunnes vuoto saadaan korjattua. Korjaustyön arvioidaan valmistuvan tänään lauantaina aamupäivän aikana. Pahoittelemme asiasta aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Tilannetta voi seurata kotisivuillamme:… Read more »
Päivitetty: 16.1.2023, 08:36
Edit; Lähes kaikki joulukuun laskut on lähetetty. Osa asiakkaistamme ei vielä ole saaneet joulukuun sähkölaskuaan, johtuen tietojärjestelmäongelmasta, jonka puolestaan on aiheuttanut nopealla aikataululla toteutettu tilapäinen arvonlisäalennus. Pahoittelemme viivästystä!
Päivitetty: 22.11.2022, 14:20
Korjaustyön arvioidaan valmistuvan päivän aikana
Päivitetty: 28.10.2022, 18:30
Tilanne 28.10.2022 noin klo 18.15 Kaukolämpövuoto on nyt korjattu ja lämmönjakelu toimii taas normaalisti. Pahoittelemme asiakkaillemme katkoksista aiheutunutta haittaa. Tilanne 28.10.2022 noin klo 13.10 Korjaamme tänään perjantaina 28.10.2022 kaukolämpöputken vuotoa Werner Södeströmin kadulla. Alue on ilman lämmintä vettä, kunnes vuoto saadaan korjattua. Korjaustyön arvioidaan valmistuvan päivän aikana. Pahoittelemme asiasta aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Tilannetta… Read more »
Päivitetty: 26.10.2022, 14:41
Lyhyen sähkökatkon alueella Kaupunginhaka aiheutti kaivinkoneen vaurioittama maakaapeli. Sähköt on saatu palautettua kaikille asiakkaillemme. Pahoittelemme sähkökatkon aiheuttamaa haittaa asiakkaillemme.
Päivitetty: 16.1.2023, 08:44
Puhelinpalvelumme jonotusaika on tavallista pidempi, kun jokainen puhelu kestää nyt aiempaa pidempään. Sähkön markkinatilanteesta johtuen, myös sähköpostiviestejä tulee paljon ja vastausta joutuu odottamaan tavallista pidempään. Hoidamme meille tulleet puhelut ja sähköpostit tulojärjestyksessä ja pyydämme ettet lähetä montaa viestiä. Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme sinua kärsivällisyydestäsi. Linkki Online-palveluumme, josta näet omat sopimuksesi, kulutustietoja, laskut ja voit päivittää… Read more »
Päivitetty: 16.9.2022, 17:18
Arvioitu korjausaika noin viisi (5) tuntia
Päivitetty: 16.1.2023, 08:43
Puhelinpalvelumme jonotusaika on tavallista pidempi, kun jokainen puhelu kestää nyt aiempaa pidempään. Sähkön markkinatilanteesta johtuen, myös sähköpostiviestejä tulee paljon ja vastausta joutuu odottamaan tavallista pidempään. Hoidamme meille tulleet puhelut ja sähköpostit tulojärjestyksessä ja pyydämme ettet lähetä montaa viestiä. Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme sinua kärsivällisyydestäsi. Linkki Online-palveluumme
Päivitetty: 07.9.2022, 08:52
Metsäpalo 20 kV linjan läheisyydessä Hinthaaran pohjoispuolella, on aiheuttanut katkon sähkönjakelussa reilulle 600:lle asiakkaalle. Katkoa pyritään rajaamaan pienemmälle alueelle. Sammutustyöt vaikuttavat korjaustoimenpiteisiin.