Siirry sisältöön

Näytä kaikki Tiedotteet Artikkelit Häiriötiedotteet

Arkisto

Porvoon Energia on mukana energiayhtiöiden asiakastutkimuksessa

Porvoon Energia osallistuu energiayhtiöiden asiakastutkimukseen, jonka toteuttaa Energiateollisuus yhdessä konsulttiyhtiö Innolinkin sekä Adato Energian kanssa.

Puhelintutkimus tehdään viikkojen 35–37 aikana, jolloin Innolink soittaa asiakkaillemme. Tutkimus tehdään suomeksi ja ruotsiksi.

Tutkimuksessa painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta omaan energiayhtiöön.

Sen avulla kartoitetaan asiakkaiden tyytyväisyyttä oman energiayhtiön asiakaspalveluun, kysytään suosittelutodennäköisyyttä (NPS) ja arviota oman energiayhtiön maineesta ja vastuullisuudesta.

Porvoon Energia kiittää kaikkia tutkimukseen osallistuvia asiakkaita!