Uusi Online-palvelumme on avattu

Päivitys 10.5.2021:

Uusi Online-palvelumme on avattu. Löydät uuden online-palvelumme osoitteesta https://pbe-asiointi.palvelunne.fi/.

HUOMIO!

Palvelu käyttää vahvaa tunnistautumista ja siihen tulee rekisteröityä uudestaan.

Poikkeus: Jo aiemmin kaukolämmön onlineen rekisteröityneiden ei tarvitse rekisteröityä uudelleen.

Päivitys 19.4.2021:

Asiakaspalvelumme sekä Chat- ja Online-palvelumme suljetaan tietojärjestelmän vaihdon ajaksi

Tietojärjestelmän vaihdon vuoksi asiakaspalvelumme on suljettu keskiviikosta 21.4. klo 16.00 alkaen aina maanantaihin 26.4.2021. Akuuteissa muuttotilanteissa muuttopuhelin auttaa. Asiakaspalvelumme palvelee jälleen maanantaista 26.4. klo 9.00 alkaen.

Online-palvelumme suljetaan tiistaina 20.4. klo 17.00 ja uusi online avataan toukokuun ensimmäisellä viikolla. Myös chat-palvelumme suljetaan tiistaina  20.4. klo 17.00.

Uudessa Online-palvelussamme tulee olemaan käytössä vahva tunnistautuminen. Jatkossa kaikilta asiakkailtamme vaaditaan online-palveluun vahva tunnistautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella ensimmäistä kertaa rekisteröityessä. Rekisteröityessä luodaan uusi käyttäjätunnus ja salasana. Uusi online-palvelu avataan toukokuun ensimmäisellä viikolla.

Järjestelmävaihto vaikuttaa myös asiakaslaskuihimme. Siirrymme lukemaperusteisesta laskutuksesta tuntilaskutukseen ja pyydämme huomioimaan, että osalla asiakkaistamme seuraava laskutusjakso voi poiketa normaalista.

Pahoittelemme tietojärjestelmämme vaihdosta asiakkaillemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Vikapalvelumme toimivat normaalisti kotisivuillamme www.pbe.fi/vikapalvelut/.

Jukka Rouhiainen, ympäristö- ja kehityspäällikkö / uuteen tietojärjestelmään liittyvät kysymykset

Maria Käki, asiakkuuspäällikkö / asiakaspalveluun liittyvät kysymykset