Sähkö- ja kaukolämpölaskut
Laskun maksamiseen liittyvät tiedustelut
Ropo Oy
puh. (09) 2315 0468
MyRopo-palvelussa osoitteessa myropo.fi
Ropon asiakaspalvelu palvelee seuraavasti:
Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20.00
Laskuihin liittyvät asiat
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8–18.00
Muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat
Yritykset:
Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8–17.00
****
MyRopo-itsepalvelukanava 24/7: myropo.fi
Online-asiakaspalvelu: ChatBot 24/7 ja chat-asiakaspalvelijat ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).
MyRopo-palvelussa hoidat maksuasiasi kuntoon helposti verkon kautta. Voit esimerkiksi tarkistaa laskusi tilanteen, maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.
Laskun sisältöön liittyvät tiedustelut
puh. (019) 661 4230
Ma-to klo 9-16.00
Pe klo 9-15.00
Puhelujen hinnat: kotimaan lankaverkosta paikallisverkkomaksu, matkapuhelimesta operaattorin perimä matkapuhelumaksu.