Automaattinen puhelinpalvelumme soittaa laskutukseen liittyen

Porvoon Energia aloittaa automaattisten robottipuheluiden käytön auttaakseen asiakkaitaan siirtymään e-laskuun. Puhelut tulevat numerosta +358 45 490 6530 ajanjaksolla 14.-17.2.2023.

Automaattinen puhelu on ennalta nauhoitettu puhelu, jonka tietokone soittaa asiakkaillemme. Puhelussa tarjoamme mahdollisuutta vaihtaa puhelun vastaanottajan laskutuksen e-laskuun. Automaattiseen robottipuheluun vastaava voi kommunikoida tietokoneen kanssa joko puhumalla tai numeronäppäimillä. Puhelut tehdään pääsääntöisesti ihmisen äänellä.

Tämä mahdollistaa asiakkaillemme entistä nopeamman ja helpomman tavan saada e-laskun käyttöönsä ja parantaa näin toivottavasti myös asiakaskokemusta”, kertoo Porvoon Energian laskutuspäällikkö Alexander Lökfors, ja jatkaa: ”Robottipuhelun avulla voimme tehostaa viestintäämme asiakkaillemme asioissa, joihin meillä ei muuten henkilöresurssit riittäisi”.

Puhelun vastaanottaja voi valita puhelun aikana annettujen vaihtoehtojen avulla, kuinka puhelu etenee. Automaattiseen puheluun voi soittaa myös takaisin seitsemän (7) päivää siitä hetkestä, kun sait puhelun robotilta. Soittaessasi itse numeroon, kuulet robotilta saman viestin, jonka olisit kuullut, jos olisit vastannut robotin soittamaan automaattiseen puheluun.

Puhelinkampanja alkaa viikolla 7 ja puhelut pyritään soittamaan ajanjaksolla 14.-17.2.2023. Arvomme kaikkien kampanja-aikana 14.2.-12.3.2023 vastanneiden kesken viisi (5) kappaletta 100 euron lahjakorttia.

Automaattisten robottipuheluiden palvelun Porvoon Energialle toteuttaa OnTime. Lisätietoa robottipuheluista www.ontime.fi.

Alexander Lökfors, laskutuspäällikkö, Porvoon Energia Oy – Borgå Energi Ab
019 661 4145, alexander.lokfors@pbe.fi