Etsimme asiakaspalvelijoita

Etsimme kahta asiakaspalvelijaa Porvoon Energia -yhtiöiden palvelukseen Porvooseen. Työsuhteet ovat määräaikaisia.

Oletko energinen ja tuloshakuinen tekijä? Onko sinussa aitoa myyntihenkisyyttä ja pidät asiakaspalvelutyöstä? Jos omaat vielä hyvät vuorovaikutustaidot, pärjäät haastavissakin tilanteissa ja olet nopea oppimaan, saatat olla etsimämme henkilö. Jos tunnistit itsesi, laita nopeasti hakemuksesi meille!

Tulet työskentelemään sähkönmyynnissä, kohderyhmänä kuluttaja-asiakkaat ja pienyritykset. Hoidat asiakkuuksiamme, laadit tarjouksia ja neuvottelet sähkösopimusten lisäksi myös muista energiapalveluistamme. Työhösi sisältyy myös verkkoyhtiön asiakaspalvelutehtäviä. Olet merkittävässä asemassa pitkäaikaisten asiakkuuksien luomisessa sekä vaalimisessa. Työsi tärkeimpiä mittareita on hyvä asiakastyytyväisyys. Edellytämme sujuvaa suomen ja ruotsin kielen taitoa sekä aikaisempaa kokemusta myynti- tai asiakaspalvelutehtävistä. Meiltä saat tarvittaessa kaiken toimialaan liittyvän tiedon ja koulutuksen.

Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden liittyä energiseen joukkoomme. Tarjoamme aluksi vuoden määräaikaisen työsopimuksen sekä mielenkiintoisen työtehtävän ympäristöä vaalivassa ja yhteiskuntavastuullisessa yrityksessä. Perehdytämme tehtäviin huolellisesti ja työssäsi sinulla on mahdollista kasvaa energia-alan- ja myynnin ammattilaiseksi. Tehtävän palkka muodostuu TES:n mukaisesta palkasta.

Työtehtävät

• Sähkösopimusten ja muiden energiatuotteiden myynti
  • Sähkösopimusten myyntiprosessin hoitaminen ensimmäisestä kontaktista sopimukseen asti
  • Verkkoyhtiön asiakaspalvelutehtävien hoitaminen

Arvostamme

• Aikaisempaa kokemusta myynti- ja/tai asiakaspalvelutyöstä
  • Oma-aloitteisuutta ja aikaansaavaa toimintatapaa
  • Hyvää huumoria sekä joukkuehenkeä

Edellytämme

• Myynti- ja asiakaspalveluhenkisyyttä
  • Hyviä ihmissuhde- ja neuvottelutaitoja
  • Tulos- ja tavoitekeskeisyyttä
  • Suomen- ja ruotsinkielen taitoa
  • Eduksi katsotaan aiempi kokemus energia-alalta sekä myyntityöstä

Tarjoamme

• Työsuhteen energisessä organisaatiossa
  • Yksityisen työterveyspalvelun sekä kulttuuri- ja liikuntaedut
  • Mahdollisuuden kehittyä energia-alan ammattilaiseksi

Tiedusteluihin vastaa 27.6. saakka  Benny Broman, puh. 0400-848 154  tai  Janette Englund, puh. 0400-185 374

Lähetä hakemuksesi viimeistään 27.6.2018 Porvoon Energian kotisivujen Avoimet työpaikat -sivun kautta www.porvoonenergia.fi. Liitä hakemukseesi palkkatoiveesi sekä CV:si. Huomioithan, että hakemusten käsittely aloitetaan jo hakuaikana, joten toimi nopeasti.

Yritysesittely:

Porvoon Energia -yhtiöt on vakavarainen konserniyhtiö, jonka palveluksessa on noin 70 henkilöä.

Emoyhtiö Porvoon Energia Oy vastaa lämmön ja sähkön tuotannosta, lämmön ja maakaasun jakelusta, sähkön sekä maakaasun myynnistä. Tytäryhtiö Porvoon Sähköverkko Oy on verkkoyhtiö, joka vastaa sähkönjakelusta ja harjoittaa verkonrakennusurakointia.

Laatu-, ympäristö- ja turvallisuusnäkökohdat ovat keskeisiä asioita konsernimme toiminnassa. Porvoon Energia -yhtiöiden visiona on olla luonnollinen valinta asiakkailleen sähkön, kaukolämmön ja maakaasun sekä niihin liittyvien palvelujen tarjoajana.