Ostatko sähkösi Fi-Nergy Voimalta tai 365 Hankinnalta?

Jos olet Fi-Nergy Voiman tai 365 Hankinnan asiakas, niin tämä tiedote koskee Sinua.

Olemme tänään lähettäneet sähkönjakelualueellamme asuville Fi-Nergy Voima Oy:n, Fi-nergy Voima OÜ:n ja 365 Hankinta Oy:n asiakkaille tekstiviestillä tiedon kyseisten yhtiöiden sähköntoimituksen päättymisestä vähittäismyyjästä johtuvasta syystä.

Sähkömarkkinalaissa (588/2013) on säädetty jakeluverkonhaltijalle (Porvoon Sähköverkko Oy) velvollisuus ilmoittaa asiakkaalle sähkönjakelun keskeyttämisestä myyjästä johtuvasta syystä ennen sähkönjakelun keskeyttämistä. Lisäksi jakeluverkonhaltijan on huolehdittava siitä, että kuluttajalle toimitetaan sähköä vähintään kolmen viikon ajan ilmoituksen lähettämisestä.

Energiavirasto kehottaa ilmoituksen saaneita asiakkaita tekemään uuden sähkönmyyntisopimuksen viipymättä valitsemansa uuden sähkönmyyjän kanssa. Jos asiakas ei tee uutta sähkönmyyntisopimusta, hänen sähköntoimituksensa lähtökohtaisesti päättyy.

Lisätietoja löydät Energiaviraston antamasta tiedotteesta ja infosta kotisivuiltamme pbe.fi/energiavirasto/.