Porvoon Energia otti Solteqin inWorks Heat-järjestelmän käyttöön aikataulussa

Solteqin inWorks -järjestelmän käyttöönotto Porvoon Energia Oy:lla on edennyt aikataulussa. Käyttöönotto tapahtui kesäkuussa, jolloin Porvoon Energia otti suunnitellusti käyttöön inWorks asiakaspalvelu- ja laskutusjärjestelmän sekä i4U Online palvelut kaukolämmön sähköisten palveluiden osalta.

”Kaukolämmön asiakaspalvelujärjestelmä valmistui ajallaan ja käyttöönotto sujui ongelmitta”, hankkeen projektipäällikkö Jukka Rouhiainen Porvoon Energialta toteaa. Hän kiittää Solteqin projektihenkilöstöä asiantuntemuksesta ja hyvästä yhteistyöstä: ”Projektitoiminta on ollut hyvin organisoitua ja projektityön työkalujen avulla työskentely ja etenemisenseuranta on toiminut hyvin”.

Käyttöönotto on osa kokonaistoimitusta, jolla tuetaan Porvoon Energian strategisten tavoitteiden saavuttamista modernin ja helppokäyttöisen järjestelmän avulla. Nyt projektissa on meneillään vaihe, jossa keskitytään asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönottoon myös sähkön siirto- ja myyntiliiketoiminnoissa.

”Yhteistyö Porvoon Energian kanssa on näin toimittajan näkökulmasta sujunut oikein hyvin. On ollut hienoa huomata, että panostuksemme laatuun ja toimituskyvykkyyteemme tuottavat hedelmää.”, kertoo Jari Kokkonen, joka vastaa Solteqin energialiiketoiminnan myynnistä ja asiakkuuksista.

Porvoon Energia Oy – Borgå Energi Ab on edelläkävijä energiantuotannon puhtaudessa ja haluamme tuottaa porvoolaisille ja muille suomalaisille sellaisia energiaratkaisuja, jotka tekevät päästöjen vähentämisen mahdolliseksi. Olemme Porvoon kaupungin sataprosenttisesti omistama energiayhtiö. Ollaksemme luonnollinen valinta, kaikki myymämme sähkö on hiilineutraalia sekä päästötöntä ja kaikki tuottamamme kaukolämpö on lähes 100 % uusiutuvaa. Tuotamme ja myymme Suomen Luonnonsuojeluliiton sertifioimaa EKOenergiaa, mikä täyttää kaikista tiukimmat kansainväliset kestävyyskriteerit. Olemme myös täyttäneet EU:n energiantuotannon vaatimukset vuodelle 2050 jo nyt.