Uusi sähköinen asiointipalvelu kaukolämmön asiakkaille

Porvoon Energia uusii asiakaspalvelujärjestelmänsä yhteistyössä Solteq Oyj:n kanssa. ”Ensimmäisenä uuden asiointipalvelun saavat käyttöönsä kaukolämpöä käyttävät asiakkaamme, kun uusi asiointipalvelu avataan torstaina 13.6.2019 kotisivuillamme www.porvoonenergia.fi”, kertoo ympäristö- ja kehityspäällikkö Jukka Rouhiainen.

Uuden asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönoton myötä myös kaukolämmön laskujen välityspalvelut, maksuneuvonta, myyntireskontra sekä perintä siirtyvät Ropo Capital Oy:lle. ”Erityisesti perinteisen paperilaskun tiedoilla maksavien sekä yritysten, joilla on käytössä verkkolasku, on hyvä huomioida, että laskun ulkonäön lisäksi myös maksamiseen liittyvät tiedot muuttuvat”, toteaa Porvoon Energian laskutuspäällikkö Alexander Lökfors.

Jatkossa Ropo Capital vastaa myös kaukolämpölaskujemme maksamiseen liittyvästä asiakaspalvelusta. Laskun sisältöön liittyvissä asioissa ja kaikkiin sopimusasioihin vastaa Porvoon Energian tuttu asiakaspalvelu. Tänään postitettavat toukokuun kaukolämpölaskut eivät näy vanhassa sähköisessä asiointipalvelussa uuteen järjestelmään siirtymisen aikana 3.-12.6.2019.

LISÄTIETOJA:

Jukka Rouhiainen, ympäristö- ja kehityspäällikkö, Porvoon Energia Oy – Borgå Energi Ab
/ Asiakaspalvelujärjestelmään liittyvät asiat

Merja Wilkman, johtaja, talous ja hallinto, Porvoon Energia Oy – Borgå Energi Ab
/ laskutukseen ja maksamiseen liittyvät asiat