Siirry sisältöön

Yhteistyökumppaniesittely

Kun koko ei ole itseisarvo - pieni ja ketterä digitoimisto Bureau Little on asiakkaidensa luottokumppani

Vuonna 2015 perustettu Bureau Little on pieni ja ketterä digitoimisto, joka avustaa asiakkaitaan heidän liiketoimintansa kehittämisessä verkossa. Monipuolisen osaamisarsenaalin omaava kahdeksanhenkinen tiimi on tehnyt yhteistyötä Porvoon Energian kanssa jo vuodesta 2016.

Bureau Littlen perustajat, Jan Lydman ja Richard Hagert tietävät, minkälaisia kasvutarinoita yritystoiminnassa voidaan rakentaa. Heidän taustansa on yrityksessä, joka kasvoi muutaman osaajan putiikista yli sadan hengen organisaatioksi. Bureau Littlen osalta tavoitteet ovat alusta asti olleet toisaalla: kasvaminen ei ole itseisarvo, vaan toiminta halutaan pitää pienen, osaavan tiimin käsissä ja sitä kautta ketteränä, joustavana ja lähellä asiakkaita.

”Meille on tärkeää ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja todellisia tarpeita projektien taustalla. Tähtäämme pidempiaikaisiin asiakassuhteisiin ja siihen, että osaamisemme tuottaa asiakkaillemme todellista liiketoiminnallista lisäarvoa”, Jan toteaa.

Monipuolista osaamista

Bureau Littlen vahvuus on kokenut, osaava tiimi. ”Tekninen osaamisemme on se kärki, jolla erotumme esimerkiksi mainostoimistoista”, Jan jatkaa. ”Sen lisäksi meillä on erittäin vahva projektiosaaminen, sisällöntuotannollinen ja visuaalisen suunnittelun osaaminen sekä strategiaosaaminen – näitä yhdistelemällä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tukea oikeastaan tarpeeseen kuin tarpeeseen”.

“Tekninen osaamisemme on se kärki, jolla erotumme esimerkiksi mainostoimistoista”.

Porvoon Energian kanssa Bureau Little on työskennellyt vuodesta 2016. Tiimi avustaa Porvoon energialaisia mm. verkkosivuston teknisessä kehityksessä sekä sisällöntuotannossa.

Vanhempi konsultti, osakas Nita Torni on hyvä esimerkki tiimin osaamisen ulottuvuuksista. ”Saan strategisen konsultoinnin ohella tehdä hyvin käytännönläheisiä juttuja hyvin lähellä asiakkaitamme. Esimerkiksi sisällön tuottaminen on luovaa työtä ja hyvää vastapainoa teoreettisemmalle suunnittelulle”.

Maaliin mutkattomasti

Koronatilanteen takia liiketoiminnan kehittäminen ja erityisesti myynnin vieminen verkkoon on ollut monen yrityksen agendalla. Kynnys ottaa se ratkaiseva askel on laskenut. ”Monen asiakkaan kanssa on tehty suuriakin verkkoliiketoiminnan kehityshankkeita tai viety esimerkiksi sähköistä viestintää ja markkinointia seuraavalle tasolle, joten poikkeustila on näkynyt meidän työtilanteessamme positiivisesti”, Richard kommentoi.

”Meillä on useita porvoolaisia asiakkaita, joiden kanssa olemme tehneet yhteistyötä jo pitkään. Lähes koko porukkamme on kaksikielistä, joten hommat sujuvat hyvin molemmilla kotimaisilla englannin lisäksi. Yleisesti asiakkaamme sanovat, että meidän kanssa on kivaa ja mutkatonta tehdä töitä, ja se on meille parasta palautetta!”