Asiakaspalvelussa on otettu käyttöön reaaliaikainen asiakastyytyväisyyskysely (NPS), minkä tarkoituksena on auttaa meitä mittaamaan asiakaspalvelumme toimintaa sekä parantamaan asiakaspalveluamme.
Asiakaspalvelumme käyttämä järjestelmä lähettää asiakkaan yhteydenoton jälkeen asiakastyytyväisyyskyselyn joko tekstiviestillä tai sähköpostilla, riippuen siitä mistä kanavasta yhteydenotto on meille tullut. Asiakas saa meiltä vain yhden kyselyn viikon aikana riippumatta siitä kuinka monta yhteydenottoa asiakkaallamme on päivän ja/tai viikon aikana ollut. Kyselyn kautta asiakas voi lähettää meille myös vapaamuotoista palautetta.
Lisäksi asiakaspalautetta voi antaa kotisivujemme kautta. Palautelomake löytyy osoitteesta https://pbe.fi/fi/yhteystiedot/yhteydenotto/