Skippa till innehållet

Meddelande 22.11.2024 kl. 14:04

Reparationstiderna för elavbrott längre än vanligt  Läs hela meddelandet ›

Visa alla Meddelanden Artiklar Felmeddelanden

Arkiv

Borgå Energi deltar i energibolagens kundundersökning

Borgå Energi deltar i energibolagens kundundersökning som Finsk Energiindustri utför i samarbete med konsultbolaget Innolink och Adato Energia.

Undersökningen görs per telefon under veckorna 35–37, då Innolink ringer upp våra kunder. Undersökningen görs både på finska och på svenska.

Undersökningen betonar kundupplevelsen och kundernas förhållande till sitt energibolag.

Den kartlägger hur nöjda kunderna är med sitt energibolags kundtjänst. Kunderna får också svara på frågan om hur sannolikt det är att de skulle rekommendera bolaget (NPS) och ombeds utvärdera bolagets rykte och ansvarsfullhet.

Borgå Energi tackar alla kunder som deltar i undersökningen!