Från måndagen den 2 juni håller Borgå Energis besökskundtjänst vid kontoret i Tolkis i Borgå öppet tre dagar i veckan: måndag, tisdag och onsdag.
I början av året utförde Borgå Energi en enkätundersökning i samband med varje kundbesök vid kontoret i Tolkis. Det här för att få information om hur många som besöker kontoret, i vilka ärenden och vid vilka tidpunkter under vilka veckodagar.
Undersökningen bekräftade att besökskundtjänsten fortfarande upplevs vara en viktig servicekanal.
”Möjligheten för kunderna att besöka kontoret är en otroligt viktig del av vårt serviceutbud och vi vill absolut fortsätta erbjuda den här möjligheten också framöver”, säger teamledare för kundtjänst och fakturering Johanna Kortetjärvi.
”Kundbesöken på kontoret har ändå samtidigt blivit tydligt färre och kunderna väljer allt oftare andra servicekanaler. Vi vill att kunderna får smidig och snabb service i den kanal de väljer”, fortsätter Kortetjärvi.
De nya öppettiderna från den 2.6
Från och med måndagen den 2 juni har kundtjänsten vid Borgå Energis kontor på adressen Tolkis hamnväg 3 öppet kl. 9.00 till 16.00 på måndagar, tisdagar och onsdagar. Den är stängd torsdagar och fredagar.
Kunderna når oss fortsättningsvis per telefon på (019) 661 4230 varje vardag enligt följande: kl. 9.00 till 17.00 måndag till torsdag och kl. 9.00 till 15.00 på fredagar.
Flyttelefonen, tel. (019) 661 4230, har öppet kl. 8.00 till 18.00 på vardagar.
Du kan också kontakta oss via e-post, asiakaspalvelu@pbe.fi, eller via chattjänsten på vår webbplats www.pbe.fi. Chatten betjänar från klockan 8.00 till 17.00 på vardagar.